سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نزدیک است که حکیم، پیامبر گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
موسسه طب سنتی درمان سبز ایرانیان

برای شما اگر به خدا و روز قیامت امید می داریدو خدا را فراوان یاد می کنید شخص رسول الله مقتدای پسندیده ای است. احزاب/21
 
بار دیگر دست پلید و هتاکانه جاهلیت مدرن از آستین ابوجهل های زمان بر آمد و با هدف تخطئه خورشید عالمتاب رحمت و مهربانی، احساسات و عواطف جهان اسلام و بلکه آزاد اندیشان جهان را جریحه دار کرد.
امروز برکسی پوشیده نیست این اقدامات که در قالب الفاظ زیبایی چون آزادی بیان در غرب صورت می گیرد، همان جریانی است که سران زورگوی جبهه صهیونیسم و استکبار جهانی در جهت جلوگیری از بسط و گسترش اسلام عزیز و با کمک های همه جانبه به گروه های سلفی و تکفیری و با هدف خدشه دار کردن چهره صلح آسای اسلام انجام می دهند.
گسترش روز افزون اسلام در قلب اروپا، آمریکا و غرب به ظاهر متمدن، اربابان زر و زور و تزویر را به صرافت انداخته است تا با تحریف اسلام ناب محمدی سلطه جابرانه خود را چند روزی دوام بیشتری بخشند. مدعیان حقوق بشر که فریاد وا بشریت شان از طریق رسانه های شیطانی جبهه کفر گوش فلک را کر نموده است کجایند تا براساس همان حقوق غربی، اهانت به بهترین بنده، سید الکائنات، اشرف الانبیاء، حبیب خدا، رحمةللعالمین حضرت محمد مصطفی (صلوات الله و سلامه علیه) را محکوم نمایند؟
مدیریت وب سایت تلنگر ، همراه و همپا با سایر مسلمانان آزادیخواه جهان، اهانت مذموم و نکوهیده به ساحت نورانی و تابناک پیامبر عظیم الشان اسلام (صلوات الله علیه و آله) توسط نشریه شیطانی شارلی ابدو را قویاً محکوم نموده و رجاء واثق دارد که به همت و تلاش جمعی از فعالان متعهد عرصه فضای مجازی در پارسی بلاگ بتواند گوشه ای از شمایل منور و روحانی شمس منیر عشق وصلح و مهربانی را بر جهانیان تشنه زلال معرفت حضرتش نمایش دهد.

" لبیک یا رسول الله . . . "


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط حکیم مهدی پیرانه 93/10/28:: 8:0 عصر     |     () نظر